Ecmelbeyza Msltms yaa maşallah dedim kocaman diye iyi çeyreği gitti sayılır 🤪🥰hayırlı olsun tekrardan . Sağlıkla büyüsün . Bana da dua et de arkandan geliyim hemen 🥳
Msltms Ecmelbeyza ayy inşallah ya rabbim tez vakitte versin kuzumm inşallah bu ay gebelik haberini alırız inanıyorum olacak bence 😍😍
Msltms Happybsrn duam hepinizle ayrı ayrı canım aklıma her geldikçe ediyorum hepinize 😊 bu arada sizin ne gibi sıkıntınız var pcos falan mı
Ecmelbeyza Msltms gördüm gördüm 😊 hikayen güzel mücadele dolu . Allah sonuna kadar sağlıkla ilerlerletsin inaşllah . Kendine iyi bakma zamanı şimdi 🥰🍓🥦🥑🥝🍌🥕🍳
Happybsrn Msltms vallahi ultrason olsun hormon testi olsun hepsi normal nasibimi bekliyorum zamanını😀
Anne_8 Msltms Cnm hayırlı olsun sağlıkla al kucağına! Allah isteyen herkeze nasip etsin. Hamile olanlarada hayırlısınla kucağına alsın! Amin🤲🏻
Yasemin0728 Msltms benim adetimde çok düzensiz canım 2-3 ayda bı oluyom ve geçtiğimiz 3 ay olmadım tarlusalla yeni oldum
Msltms Yasemin0728 canım tarlusalı çok önermiyorlar doktoruna danışarak bence duphaston kullan tarlusalın yan etkisi çok
Msltms Happybsrn vardır bi zamanı o zaman canım hiç kafana takma ilişkiye girerken bebek düşünerek girmeyin😊
Zerrin_ Msltms Yaa canım mutlaka o kadar güzel anlatmışsın ki hayırlı olsun bayağı büyümüş senin bebiş teste bakılırsa 🙈🤗 ne kadar güzel duygu değil mi rabbim bizlere de nasip etsin inşallah ya ♥️ Önceki yaptıklarını da bekliyorum okumak istedim şimdi
Msltms Zerrin_ bugün gittim canım 6 haftalık olmuş keseyi gördük çok şükür😍🙏🏻 Post açmıştım oraya bakabilirsin 😊 inşallah rabbim sizlere de tez vakitte versin kuzum çok dua ediyorum 😊🙏🏻🙏🏻