Merhaba kızlar size şöyle anlatayım ben nisanın 29 da kanamam oldu ama normalde 27 nisanda olacam . Programa göre bugün adet görmem lazımdı ama göğüs ağrısı hiç yok arada kaşık ağrısı adet olacakmışım gibi veriyor sık idrara çıkma ve vajinal akıntım var sizce tam kesın ne zaman test yapayım