Hepinize çok teşekkür ederim benim çok akıntım yok yanma yok kasıntı yok çok şükür vajınemde affedersiniz ufak beyaz top gibi bisey var hastaneye gidicem ama doktorum bayram izindeymiş daha başka doktora da gitmek istemiyorum ama uyuyamıyorum düşünmekten dogumumda yaklaşıyor çok korkuyorum o yüzden ama dediklerinizi deniycem ❤️