Merhaba güzel anneler
Sizlere normal doğum anımı paylaşmak istiyorum bu tüm doğum yapacak ve korkan annelerede bir nebze olsun rahatlatacağını düşünüyorum . Ben Almanya’da yaşıyorum burda Türkiye’dekiler gibi yok çatın Dar sen doğum yapamazsın sezeryan yapalım diye doğuma sokmuyorlar normal doğumun son evresine kadar bekliyorlar bebek ve anne İçin sorun teşkil eden bir durum varsa Sezeryan doğum yapılıyor gelgelelim Bende sizler gibi normal doğumdan korkuyordum sezeyan doğum istedim diretttim fakat doktorum bunun mümkün olmadığını doğumun gidişatına göre karar verileceğini söyledi 42. Haftama girmiştim minik kızım gelmek istemezse suni sanci verilecekti sonra kızım gelmek istedi tabi sancılarım başladı düzenli aralıklara gelmeye başladı hastahaneye gittik yatışım verildi ama rahmim açılmıyordu 1 gün hastanede sancı çektim artık öbür gün açılmaya başladı rahmim ve şunu söylemeliyim kızlar ebe çok önemli benim ebem muhteşem bir kadındı benimle birlikte yaptığı doğum eğzersizleri beni sürekli sakinleştirmesi inanın ben bağırmadan kızımı doğurdum bana şunu dedi bağırma gücünü tüketme nefes hareketleri yaparak beni doğurttu rahmim 8 cm açıldı ve suyum geldi su ile birlkte kızımda geldi evet tabiki acı çektim ama öyle insanların anlattığı gibi orayı tırmala burayı yırt onlar Sadece kendini yormak ve hırpalamaktan başka birler değil anneler eğer bünyeniz ve vücudunuz normal doğuma elverişli ise yapın korkmayın İnanın hemen geçiyor acısı şu an ben 2. Bebeğime hamileyim ve yine normal yapacağım inşallah Biz kadınlar çok güçlüyüz 👍🏻