sevillia canim merhaba 34 te acil sezeryan oldum erken dogum ve hazirliksizdm aniden oldu suyum geldi birden. Kendimi ne kdrda normal doguma hazirlamstm oysaki. Dogumhaneye giderken aglamamk icin zor tuttum kendimi caresizdm ve bebegim daha minicikti..igneyi yapacak olan doktr bana herseyi anlatti bacaklariniza igneden sonra sicaklk inecek dedi. İki uc defa sordu hissettinizmi diye kendiligmden uzandim hissetmstm sicaklgi. Bes dakkada bebegimn sesini duydum hemen getirdiler dudagindan optum.sonrasida benm icin zor olmadi 4 saat sonra yuruttuler gazimi zaten yurumeden once yatakta yapmstm. Doktorum hersey yiyebilirsn dedi. Benim icin zor olmadi ertesi gun carsiya bile cikmak zorunda kaldm hic yatmadin lohusa gbi degildm hep bi kosusturmaca halindeydm bebegime kendim baktm 53 gunluk suanda. Ben yaptysam sende yaparsn emin ol canim rahat gecer insallah seninde