Bende ilk defa amelyat oldum, ilk defa bi damar yolu açıldı… Kizimin doğumu herseyin ilkiydi sezeryan oldum geçen sene.. Hiç korkmayın herseyin okadar çabuk gelişiyor ki bi bakmışsınız ki bebeğinizi kucağınıza vermişler ben o an hiç kendimde değildim Keşke o ana geri dönsemde kizimi uzun uzun koklasaydim hersey geçici o anların bile tadini çıkarın bidaha yaşayamazsınız…. ben belden asaga uyusturuldum iğneyi bile hissetmedim doktor birden tamam uzan diyince şaşırdım hiç acımadı diye hemen uyusuyorsun zaten önüne bi perde çekip hemen çocuğu alıyorlar sonrası zaten kucagina alıyorsun ve seni direk yataga koyuyorlar… Korkmayın Allah size o gücü verior kendinizde olmaya çalışın yatmayın uykuya dalma in benim gibi her anına şahit olun 🥰🥰🥰 Sağ saglim gelsin bebisleriniz