Sedakose61 Kızlar kasıklarıma inanılmaz sancı giriyor sabahtan beri 2 saatte bir oluyordu yarım saate falan düştü. Şimdi ayağa kalktığımda ya da uzanırken de 15 dakikada bir vuruyor geçiyor ne suyum ne de nişanım geldi olabilir mi böyle bişey yaşayan var mı ?
Melekalya Neden olmasın su ve nişan gelmeden de düzenliyse kasılman ve şiddeti artıyor yatıp kalkınca geçmiyorsa gerçek sancıdır canım takil et daha sıklaşır ve artarsa doktoruna bildir bence yada hastaneye git için rahat etsin