Kızlar 5 aylik gebeyim şimdiden derdine düştüm... Bende panik atak var korku hastalığı normal doğumdan da sezeryandan da korkuyorum sezeryandan ya uyanamazsam ölürsem diye normal dogumda da kalbim duracak saniyorum sancidan bebegime bisey olacak saniyorum bu hastalık çok zor ... Simdiden doğum korkusu yaşıyorum... Dertlesmek istedim sadece çok bunaliyorum...😥😥😥😥