ablam yegenimde yoyko kullaniyor. cok saglam bir araba ama tank gibi ağır. saga sola dondururken butun gucunle bastirman gerekiyor arabayi cevirmek icin. o yuzden eledim
bebek arabasini pandemi yuzunden baya bi sure almayacaktim, puset kullanirim gezmelere baslayana kadar diyordum ama zamlanacak olunca aldim dün
mamma panther aldim ben.
önü tek teker oldugu icin saga sola cok rahat donuyor, o benim icin onemliydi.
markayi daha once park yatagini yegenimde kullandigimiz icin biliyordum.
uc tekerli bi bebek arabasi alirken denge problemi yasar miyim diye dusundum cok ama internette de cok arastirdim, videolarini da izledim, yasamayacagimi dusundum.
cift yonlu kullanimi olmamasi beni biraz uzdu uc teker oldugu icin tek tarafli kullanimi var.
hafif bir araba.
kendisini secmemdeki en buyuk sebep, bebek tek kolumdayken diger elimle arabayi ikiye katlayip kilitleyebilecek olmam.
biri gelsin de cocugumu tutsun diye beklemeden kendim yapabileceğim, arti saga sola cok rahat cevirebilecegim. bu ozellikler benim icin cok onemliydi her dakika yanimda esim olmayacagi icin kendi basima kullanabilecegim, cok agir olmayan bi arabaya ihtiyacim vardi arastirmalarim sonucu bunu bulup aldim.
kullaninca yazarim artik son incelememi