fatooss bana henüz diyet listesi vermediler ama karbonhidratı azaltmam gerektiğini ve şekerli herhangi birşeyi asla tüketmemem gerektiğini söyledi. 1 hafta takip edip duruma göre dşyetisyene yönlendricek yada insülinşn dozunu yükseltecek. Sıkıntılı durum yani. Açlık şekeri 130-140 civarı, tokluk şekeri de 160 civarı çıkıyor🤦♀️