Güzel anneler benim bugün randevum vardı çatı muayenesi yaptı doktor nstden önce 1 cm açıklık varmış birde rahim yumuşamış doğum yakında dedi nst ye girdim güzel çıktı ama hazır bebeğin kıyafetlerini ve kendini de dedi en son 4 haziran tahminen doğum dedim haziranı bulmaz dedi dünden beride ağrım var zaten kasıklarımda bide karnım çok sertleşti çok hareketliydi kızım sabah kalktım yine baskı vardı aşağı doğru demekki açılıyor yavaş yavaş hayırlısı bakalım 🤷♀️☺️🙏