Ftmkrdgn Tetanoz aşısı olmadim. 20.haftadayim tetanoz icin henuz saglik ocagindan aramadilar Sizler ne zaman olmustunuz ilk dozunuzu
Gizemito Ftmkrdgn Ben yarın olacağım. Geçen hafta aramıştı hemşire 19+6 oluyorum yarın. Doktoruma da sordum yaptırabilirsiniz dedi.
UrasEgeninannesi Ftmkrdgn 24.haftama yakın oldum. Sağlık ocağını ara canım. Direkt gidince yapmıyorlar. Gün veriyorlar ilk önce
Annnnneeesss Ben 30 haftalığım yaptırmadım. Doktorum yaptırmana gerek yok bu salgın da aile hekimine gidip yaptırman sakıncalı olabilir dedi
Busraanur Ftmkrdgn bende ilk dozumu 22.haftada oldum 2.dozumuda 26+4 oldum yarına gün verdiler. Sağlık ocağına sorabilirsiniz sizde.
buseyusuf27 Ftmkrdgn 20. hafta gel dedı banada sadece bende beklyorm temmuz basında gıdıcem olmaya bnce gt ol canm gecırme zamanını ıkıncı doz 24 unde