Dina Selam kizlar..brn 7+2 haftalik hamileyim en son 10 gün önce doktorda olduk hersey normaldi ama ben sadece sabahlari kusucak gibi oluyorum birde gün icinde açlik hiss etdigimde kizlar sizce bu normal mi?kusmuyorum bazen midem bulaniyor
Tuba704 Dina daha çok başındasın bende hiç kusmamıştım sadece öğürüp tiksiniyordum büyük mü konuştum ne yaptım şimdi sürekli öğürme tiksinme kusma ardı arkası bitmiyor 🙈 Takılma sakın keyfini sür
Dkaraduman Merhaba canım Sabahları genelde olur zaten kusma bnm de öyle 2,5 aylık hamileyim bir de sabah kendini çok aç bırakma aç kaldığın zamanlarda kusma daha sık olur .. sabah uyandığında kahvaltı hazırlamadan önce ağzına bi kaç tuzlu kraker atabilirsin..