Sedoss2361 Selam millett nasılsınız öncelikle?:) şimdi ben paddlers marka bebek bezi almayı düşünüyorum yeni doğan olarak kaç paket almam lazım mesela 1 numaradan kaç paket 2 numaradan kaç paket yardımcı olursanız çok sevinirim ❤❤❤
Bulantii Sedoss2361 trendyolda indirimdeydi canım. Ben aldım içinde 13 tane var. Şampuan ve ıslak mendil hediyeli 11.90tlydi. 3 paket aldım. Yorumları çok iyi paddlersin hemde yerli üretim firması var gümrük vergisinden filan etkilenmiyo mis 😂3 şampuanla 3 ıslak mendili de gelicek oh😂
Mommy006 Sedoss2361 paddlerstan memnun kalmamıstım ben, yeni sönemde kullandıımda goon tavsiye ederim pamuk olduu icin pişik yapmıo, bezlerin icine bakıp da alın toplu birden almaya gerek yok, belki cildine iyi gelmicek??
YagmrK Sedoss2361 bence deneyerek alın ben stok yapmayı çok almayı saçma buluyorum çünkü her bebek farklıdır senin bebeğine iyi gelen benim bebeğime iyi gelmez alınacaksa 1 paket alıp deneme taraftarıyım
Sedoss2361 Bulantii benim alacağımin içinde 48 adet mi ne var 3lu paket yanında 3lu islak mendili trendiyoldagordum bende ama 3 paket 1 numara bez yeni doğana yetiyor mu artıyormu daha mi az 1numara almam lazım yeni doğan için yoksa fazla mi onu anlıyamadım ve link atabilirmisin aldığından
Bulantii Sedoss2361 canım atamadım ya. Ama fazla almaya gerek yok bence bi deneriz belki yaramıcak cildine. Paddlersin fiyatı her zaman uygun denkgelir yine çok alma bence yeni doğduğunda kurtarıcak kadar olsa yeter ☺️