Bsrlmnemr herkesin genetiği farklı aci duymaman bı aksilik göstergesi değil bence bebekte hareket ediyo diyosun korkma ben hala acı hissediyorum mesela karnimda çok gergin göbek deligim tamamen dışarı fırlamış durumda bunlar bünye ile alakalı yinede kontrolünde doktoruna söyle tabi