Bende gata da takipliyim bana doktor dedi hastanemiz pandemi hastanesi oldu eger burda devam etmek istersen doguma gırmeden senden imza alırız dedıler bebegıme ya da bana virüs bulaşabilir kabul edıyorum diye dedi. Ama ben zubeyde ye gıtmek ıstemıyorum Bi kere ayrıntılı ultrason icin gittim tüm Suriyeliler vardı ısınamadım hastaneye bana hic sıcak gelmiyo ama gata ya cok guvenıyorum nedense haftaya kontrolu var ve gataya gıtmeyı dusunuylrum yıne 36 haftalık hamıle yım bilmiyorum ne olacak