Sedakuzey Bayanlar acil yardım eder misinz lütfen cocugumu emziremiyorum gögüs ucum yok.şırınga ile cekiyorum az bişey geliyor hemen 5 10sn sonra içine giriyor.vakum aldım gögüs ucu aldım şeffaflardan onlarda işe yaramadı başka bildiğiniz bişey var mı
Selinglr Sedakuzey aynısını bende yaşadım onlara cökuk gogus ucu denıyor malesef yapıcagın bırşey yok ucunu cıkarıp cıkarıp dayıcan agzına elinle tutup kahverengı yerınden gotur agzına dene canım ama baktınkş olmuyor sağ ver en kotu mama verırsın ne yanı dunyanın sonumu ben mama verıyorum 😂 ama mıllet ne meraklı bu meme ışıne gelen giden bunu soruyor emıyomu emıyomu neyse bıraz alakasız oldu 😆😆🤦🏼♀️
Minik-mucizem123 Sedakuzey ay aynı benim durumum. Lansinoh göğüs ucu çıkarıcı aldım ben baya çıkarıyor ama tabi 20 sn içinde geri kaçıyor. O 20 sn içinde memeyi tutturuyorum emdikçe o çıkarıyor. Bugun 4. Günüm doğum yapalı şimdiye kadar böyle yaptım çok şükür çıktı ucu baya. Emdikçe de çıkmaya devam ediyor
Toobah Sedakuzey hastane tipi süt sağma makinaları varmış kiralanan belki onlar yardımcı olur tam bilmiyorum ama araştırın isterseniz 😇
Sedakuzey Mltmdfn evet bebegim ac kalmasın diye mamaya başladım şırınga ile veriyorum ama emzirmek cok istiyorum
Minik-mucizem123 Selinglr ahahahaha Nası dertlenmişsin bu konuda 😂😂 benimde kaynanam öyle tutturmus bi göğsünü ver. Doymuyorsa napabilirşm Allah aşkına tabiki sağıp verecem ya da mama verecem aç mı kalsın çocuk. Ama tabi mantık memeyi emsin de aç kalsa da olur 🤦♀️🤦♀️😂😂
Minik-mucizem123 Selinglr aynen valla hiç aldırış etme her anne emzirmek ister ama olmuyorsa napabilirşz ki😂
Mltmdfn Sedakuzey bende aynı sen gibiyim şırıngaya mamayı koy göğsüne de silikon ucu tak bebeğine ver ağzına damlst ucla göğsün ağzındayken o sekılde cekmeye baslıyor 1 sırıngayı bitirmeye calıs az az damlatarak ağzına süt gelmediği için çekmiyor bebeğin göğsünü
Sedakuzey Toobah vakumlu süt sagma makinası aldım canım onunla sürekli deniyorum azcık sarı süt cıkıyor onu da sırınga ile vermeye başladım birazcık cıkarıyor oda ama yine içine giriyor biraz cıksa öylede kalsa bebegim emecek geri cevirme yapmıyor emmek için arnıyor sürekli
tazeannecikkk Sedakuzey canım ben daha doğum yapmadım ama kız kardeşimin de göğüs ucu yoktu. Kardeşim de çok zorlanıyordu Avent in şeffaf göğüs uçlarından aldı işe yaradı. Bebeği sütten kesilene kadar hep onu kullandı. Hangi marka aldın bilmiyorum ama istersen birde Aventinkini dene
Sedakuzey Aynen bende sürekli sagma yapıyorum cıkar belki diye hemde sagdıgım kadarınıda veriyorum bebegime