Nergis355 Kızlar 2 hafta sonra serklaj dikişini alıcak doktorum aldıran var mı aşırı bi acı oluyor mu
[silindi] Nergis355 acısını bilmiyorum ama bu zamana kadar gelmeniz bu süreci atlatmış olmanız ne güzel. Gözünüz aydın inşallah sağsalimde bebişi alırsnız kucağınıza 🙏
freuze Nergis355 Benim dikişim atıldıktan bir hafta sonra alındı maalesef. Ama çok kısa sürüyor ve çok az acıyor hiç korkmayın.
Esrelf Nergis355 canım bende daha o aşamaya gelemedim ama dikiş atılırken çok ağrın olmadıysa bence alınırkende olmaz. Sonuçta orası sadece bir doku. direk hissedebildiğimiz bir yer değil. Senin adına çok sevindim gebeliğinin sonuna yaklaşmıssın🤗
Nergis355 Çok sağolun kızlar rabbim herkese nasip etsin inşallah zamanında sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza dikiş atılırken acımadı genel anestezi ile oldum şimdi doktorum anestezisiz alıcam deyince korktum açıkçası😬
Esrelf Nergis355 amin inş. canım bnde genelle oldum serkülajı. Doktoruna sor ağrılı oluyorsa sana hiç eziyet olmasın. Bebek açısından uygunsa anestezi ile yapsın.