Fatmaklc66 Ben Türkan Hanıma gidiyorum. Çok tatlı, naif bir doktor. İçeri girdiğinizde ilk olarak sohbet havası oluyor. Merhaba, hoşgeldin, bir sıkıntın vs var mı diye soruyor. Sonra ultrasonda bakarkende soru sormaya gerek kalmadan kendisi gerekli bilgileri veriyor. Birde yaptırman gereken bir test vs bir şey olduğunda açıklıyor. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz