Ozdmrkbraa bende 9.haftadayım benimde öyle oluyor hatta yumurtaliklarimdA ağrıyor gebelik öğrenince sağ da kist var ama zararsız bebek buyynnce geçecek dedi adet olcak gbi hisler oluo halen bacaklarim.belim bile agrio ayakta olursam yatınca geçiyor bazen birgün bi bakmisim anlık vajinaya iğne batıp makata kdr hissediorm o geçiyor diğer gün başka sey yarın kontrolüm var 2 kaybım var die her hafta cagrio inşalalh iyidir çok merak edior 7.haftada bende pembe kanama yaşadım sildikçe iğnelerler kahve oldu geçti o zmn hemen daha gelmedu şükür hergun progetsan ignesi vuruyorum fitilde sabah akşam baştan beri