Selam kızlar ben Onikişubat tan ilknur 1 oğlum var ve 28 haftalık hamileyim kadın doğum hastanesinde İslim özbeye gidiyorum dr memnunum ama devlette doğumda dr seçemiyoruz bende özelde yapmak istiyorum ebe doğumu ücretsiz gibi doğum yapan hastaneler var mı yada özelde ebe doğumu ne kadar yaptırıp memnun olan var mı…sevgiler🙋🏻♀️