Birgul mrb anneler anne adayları 😊 ben cuma günü adetime 1 gün kala test yaptım negatif çıktı ama adet olmadım 4 gün gecikti ve bugün midem bulandı zaman zaman ve belim cok ağırıyor. İlk haftalardasık olan belirtiler neler oluyor genelde bi daha test yapayım mı bekliyim mi bilemedim cok arada kaldım yardımcı olur musunuz??
Wonderanne Birgul benim ilk iki haftadan itibaren belirti vardı bulantı kusma isteği koku hassasiyeti göğüs hassasiyeti kasikta batma hissi hala da var 31+3uz
Lamia65 Birgul En iyisi kan ver canım.Bel kasık göğüs agrıları oluyor.Kişiden kişiye değişiyor.Olmayada bilir yani.Bende mesela sık idrara çıkma vardı. Aniden kalkınca bıçak saplanıyor gibi agrı oluyordu
Birgul Şimdi sağlık ocağında kan verince sonraki gün geliyo bi de kan verirken biraz korkuyorum elim teste gidiyo yapsam çıkar mı ki öbür testin üstünden 5 gün geçti ve adette olmadım
Happybsrn Birgul bazen idrar da bazen ise kan da geç çıkyo bunları gördük ama kan her zaman kesinliktir
Birgul Anladıımm o zaman ben yarın bi test daha yapayım çıkmaz adet günü mü bitiririm olmazsam kan veririm kan vermekten çekiniyorm biraz kolay düşüyo tansiyonum. Peki belirtiler neler oluyo genelde sıklıkla
Deletedmom95 Birgul normal test değil de erken gebelik testi yapın bide. Ben adetim geçmeden öğrenmiştim ilk belirtim göğüste şişlik ve ağrı idi. Normal testte çıkmadı ama erken gebelikte çıkmıştı. Kanda çıkmasına rağmen ben yine de elimde hatıra olsun diye yapmıştm idrar testlerini 😂🤗
Ttugbatrn Birgul canım bende adetim geçmeden testler yapmıştım bi kaç kez en son erken gebelik testi aldık sözde o daha etkili ve doğru sonuç veriyormuş adetim 2 gün geciktiginde yaptım ve negatif çıktı ama hissediyordum hamile oldugumu hafif kasık agrılarım vardı gögüslerimde agrı vardı dayanamadım daha fazla iftardan sonra gidip kan verdim kii ben hayatımda sadece 2 kez kan vermiş insanım çok korkuyorum kan verirken ağlarım hatta ilk verdigimde bayılmışım benimde tansiyonum düşüyor ama inan öyle kolay kan verdim ki hiç umrumda olmadı hatta virüsten dolayı eşimi almadılar kan verirken yalnız başıma verdim ama hiç acımadı hiç korkma kan ver mutlaka derim. İnşallah hayırlısıyla sende bebiş haberini alırsın 🤲
Birgul Deletedmom95 bende daha önce ilişkiden 21 gün sonra yaptım biraz silik çıktı sonraki gün bi daha yaptım net çıktı ama düşük oldu. Düşükten sonra ilk denememiz adetim 4 gün geçti ve belim cok ağırıyo zaman zaman midem bulanıyor 1-2 gündür yarın yapsam diye kararsz kaldım
Deletedmom95 Birgul kan vermen en iyisi ama test yapacam dersen de erken gebelik testi yapmanı tavsiye ederim. Mide bulantısı ben 5. Haftadan itibaren yaşamaya başladım. Her kişide de aynı değil oyuzden bişey diyemiyorum canım 🤷🤷
Birgul Wonderanne bende bel ağrısı bazen bacaklarıma vuruyo 2 gündür mide bulantısı adet olmamamda acaba mı detirtiyo yapsam mı bilemedim hiç??
Birgul Wonderanne ben şimdi merak ediyorum bi erken gebelik testi yapcam bugün negatif çıkarsa 1 hafta daha beklicem adet olmazsam bu defa kan vercem artık
Wonderanne Birgul aynen yap negatif çıksa bile adetin geçerse tekrar yap insaAllah vardır hayırlısı olsun 🤗🌸
Birgul Wonderanne yaptım negatif çıktı yaa😔 adet olmayı beklicem şimdi olmazsam 1 hafta sonra kan vericem artık napim
Wonderanne Birgul hayırlısı olsun hakkında canım benim üzülme sabret varsa üzüldüğün için o da hissediyor
tugce67-67 Birgul canım galiba herkesde farklı oluyor,benim hep tansiyonum düşüyordu adetime 2 hafta varken🙄adet günü iki gün geçince yapmıştım çıkmıştı testte.sma başka hiç belirtim olmadı
Mnlgokalp Canım ben adetim bir gün geçmişti test yaptım negatif çıkmıştı ama ağrılarım devam edince hastaneye gittim hamile olduğumu öğrendim şimdi 15+4 hamileyim darısı sana bence kan ver vermiyorsan test al zarar gelmez
Birgul Mnlgokalp gecen cuma yapmıştım ben negatif çıkmıştı bekledim olurum diye 5 gün gecikti bugün erken gebelik yaptım yine negatif çıktı olucam diye düşünüyorum artık bilemedim
Meerryy Mnlgokalp gerçekten mi benim de regl 30 mayıs cumartesi bu sabah yumurtlamanın 15.günü sabah test yaptım negatif çıktı. Ama azar azar kahve rengi leke geliyor anlamadım neden arada ağrı oluyor fln umut var mıdır ki ama olsa çıkmaz mıydı testte?
YavuzCagan Ilk 3 4 hafta belirti pek olmaz canim bende olmadi yani en azindan adetim gelince test yaotm negatifti okadar üzülmüştüm ki olmadi dedim bidaki sefere dedim artik 1 hafta adet olmayi bekledim kasiklarimda hareketlilik falan var gibiydi adet olcam gibi hafif tatli bi agri ha oldum ha olcam derken olmadim hatta o haftalar orucluydum dedim aksam test yapayim orucumu acmadan idrara su bisi karismadan unutmuşum test yapmayi orucumu actm 2 bardak fanta ictm aklima oyle geldi kostum banyoya ama umitsizim 10 defa tek cizgi gordugum icin gene oyle olur diye gittim baktm 1 dakka olmadan 2.cizgi cikti hatta okadar umitsizdim ki hemen happy moma girip cift cizgi cikti fantayla alakasi olabilir mi hcg mi yukseltmis olabilir mi die burdakilere sormustum kisacasi 1 hafta daha bekle sonra tekrar yap :))