Arkadaşlar daha öncede yazmıştım,bu ay femera ve estrofem kullandım,yumurtam geç gelişiyordu,düşünün ayın 8 i normalde yumurtlama günümdü fakat ovulasyon testi ile 22 sinde yumurtladığımı gördüm,doktora 8 inde gittiğimde yumurtam 9 mm di.Küçük olduğundan gerek bile duymadı çatlatma iğnesine,ama ümidini kesme dedi.Şu an 6 gün gecikti ve bugün kan verdim negatifti.Anlamadım ?Böyle olup hamiş olan var mı,