Canım 33 haftalıkken benimde suyuma sınırda dedi ilçedeki doktor nasıl korkuttu hatta beni hemen şehre git, test yapılsın şöyle olsun böyle bakılsın diye. O ara gidemedim, ama hep sakin kalmaya çalıştım, güzel düşündüm. Bir buçuk hafta sonra gittiğimde suyu düzelmişti şuan 40+2 yim hala doğum belirtim yok :) Fazladan da bişey yiyip içmedim. Yani olabiliyor azalma çoğalma, endişe etme, yinede baktır, sızıntı varsa takip et vs.