Hanımlar 35+3 üm catı ağrım hamilelik basından beri vardı hareket etmekte hep zorlanıyordum dünden beri oturunca kalcam vajına hepsi batıyor hiç rahat edemıyorum sağıma soluma yatamıyorum sırt üstü yatınca acı azalıyor ama o da tehlikeli dıye yatmak istemıyorum