superrmomy Merhaba arkadaşlar, doğum yapalı 22 oldu gaz probleminden korktuğum için buraya sormak istedim sütü arttırmak icin komposto yapacaktım okuduğum kadarıyla kayısı bebeğe gaz yapabiliyormuş emzirirken kayısı kompostosu yapıp sorun yaşayan oldu mu ?
Ozgee11 superrmomy Allah Allah hep öneriyorlar kayısı kompostosu sezeryan sonrası gaz yapar bebeğe diye hiç duymadım. Bakalım ne cevaplar gelecek 😕
AybarsMomy superrmomy ben daha doğum yapmadım ama şimdiden annem kayısı kompostosu yapıp koyalım doğumdan sonra lazım olcak diyor. Anne için çok faydalıymış hem süt hemde kabızlık yaşamamak için . Anneye kabızlık gideren şey bebeğe de gaz yapmaz herhalde yani.
superrmomy Ozgee11 tek başına kayısı yemek turunçgiller gaz yapıyormuş canım 😕 cevapları bende bekliyorum 🙄
superrmomy AybarsMomy doğumdan hemen sonra kullandım canım bir hafta sonra gaz sorunumuz başladı yemeye içmeye korkar oldum yapsam mı yapmasam mı cok karasız kaldım
AybarsMomy superrmomy anladım yani tuhaf geldi ama bilen vardır belki bizde öğreniriz. Bebeklerde gaz problemi de zor .