Hduygu Burada doğum uapan veya yapacak olan varmı? Tecrübelerini paylaşırmısınz öneriyo musunz ? Yoksa direk özelde mi doğum yapmalıyım? Bilgisi olan varsa lütfen yazsın.
inthequeue Hduygu Canım merak ettim doğum yaptın mı ne karar verdin ☺️ Feyzaya gidiyordun diye hatırlıyorum
inthequeue Hduygu Hayırlı olsun ☺️ Bu soruyu sorduğumu bile unutmuşum 😂 normal mi yaptın sezaryen mi ben de çarşamba günü 11inde feyza hanımla sezaryen olucam inşallah