Arkadaşlar hayırlı akşamlar.
size bi sorum olacak. Benm 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde bunu yaşamadığım için soruyorum. 9 haftalık gebeyim ama karnım baya baya belli olmaya başladı ve hareketlerim çok kısıtlı yatarken kalkarken Ağrı ve sızı yaşıyorum. Karnım gergin gergin hep. Belim sanki karnıma doğru asılıyormuş gbi. Bu durumu yaşayan var mı? Bu sebebten ultrasona giripte radyasyon alsın istemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.