nur_mom Merhaba arkadaşlar Yasemin hanıma gidenlerden fikir almak istiyorum.Yada bu hastaneden memnun musunuz ? Hastane değişikliğine gidicem önemli benim için😊
Btlmstfa nur_mom ben gitmedim ama kuzenim onun yanımda tedavi olup hamile kaldı ve doğumda yanında yaptı gayet memnun siz şimdi kime gidiyorsunuz ve neden değişiklik yapacaksınız ki
Zeyno-Ezel nur_mom Ben gittim hiç bir şekilde memnun kalmadım . Asla tavsiye etmiyorum .. iyi düşünün .
nur_mom Btlmstfa Dünya hastanesine gidiyorum. Ama daha bilgili ve deneyimli bir doktora gitmek istiyorum.Doktora güvenmek önemli . Tereddütlerim var bu nedenle değişikliğe gidicem.Tesekkurler cevap icin
Btlmstfa nur_mom haklısınız ben Zilan hastanesinde Cengiz beye gdişyrojm ve memnunum önerebilirim aklınızda bulunsun