Susam34 Arkadaşlar merhabalar haftamda bir defa yeşil akıntım oldu 2 gün sonrasında ise çok az bir defa kahverengi akıntım oldu. Doktoruma gittim progestan verdi . Enfeksiyon çıktı ve onun için ilaç verdi çok şükür enfeksiyonu atlattım ama servikal uzunluk 33 ölçüldü şu an 21+4 üm ve hala 33 mm ancak burada okuduğum kadarıyla istirahat önerilmiş ve serklaj yapılmış doktorum bana serklaj hiç demedi sizce normal mi başka bir hekime gideyim mi bu ölçü de olanlar var mı aranızda sizlere ne denildi 24 haftadan sonra serklaj olmaz diyorlar kontrolüm 2 hafta sonra 23 ün sonlarına denk geliyor sizce ne yapmalıyım
Zeynep38 Susam34 Rahim ağzı uzunluğu sürekli değişen bişey düzenli ölçüm yapılıp karar verilmeli ki serklajında riskleri var maalesef
izmirlih35 Benim 13 te 28 mm dikiş için hala bekleyelim diyor (hoş ben başka doktor araştırıyorum) sizinki haftanıza göre iyi bence
Susam34 izmirlih35 çok teşekkür ediyorum sağlıcakla evladınızı kucağınıza alın inşallah yorumunuz için çok teşekkür ederim
Susam34 Zeynep38 o zaman hekimime güvenerek yola devam etmeliyim gerisi takdiri ilahi çok teşekkür ediyorum yorumunuz için
Bulutumsu07 Bu konuya çok yabancıyım 13+2 deyım bu ölçüm nasıl yapılıyor acaba bılgılendırır mısınız benı 🙃
Susam34 Bulutumsu07 canım rahim uzunluğu ölçülüyor eğer riskli ise açılma da varsa dikiş atılarak erken doğumun önüne geçiliyor benim enfeksiyon nedeniyle akıntım olunca doktorum ölçtü
Zeynep38 Susam34 Aynen ama içinizde şüphe varsa perintolog ile görüşmenizde yarar var…İnşallah sağlıkla kavuşursunuz 🤗
Bulutumsu07 Susam34 anladım ben gebelikten önce rutın kontrol de ölçtürdüm 2 defa normal demıslerdı o zaman bu o .sizde içinizi ferah tutun dert varsa muhakkak derman da vardır