Bende yaşadım, doktoruma yazdım hemen.. progestan yazmıştı. Mutlaka bulunsun diye. Hemen iç dedi sabah akşam içtim. 1.5 hafta gibi lekelenme devam etti. 12.haftaya kadar kullanalım dedi. Bebeğin eşi yerleşirken damarlar çatlıyor demişti doktorum. Bi nevi yerleşme kanaması. 13.hafta kontrolü için gittiğimizde kanama alanı tamamen bitmişti.