Merhaba burun kanaması hamilelik döneminde normal mi benim yaklaşık 3 haftadır kanıyor :(
Baharbebek aşırımı kanıyor? Her sabah hafif bi şekilde kanama oluyor bende
Baharbebek Normal canım bende de 1 aydır var bazen yoğunda oluyor. Doktor hormonlardan dedi
Mom9272
Mom9272 yok canım aşırı değil ama hergun az az kaniyor
serpil8 ilaç kullanıyor musun sprey falan Burnum çok kuruyor ve tıkanma oluyor
Baharbebek otrivine verdi doktorum onu kullanıyorum sabah akşam