mina_mom bizde her kontrole gittiğimizde tartılıyoruz, doktor aç olup olmadığımı soruyor çıkan rakamdan bebeğin kilosunu vs düşüp öyle yazıyor. Diğer tartım bozulunca bugün yenisi geldi, ilk önce ince halının üstünde denedim 57 çıktım😃 sonra düzgün düz zemine koydum 63 çıktı en son farklı biryere koyunca doktorun ölçtüğüyle eşit olan bir yer buldum🤷🏻♀️