Tulay_448 Kızlar ben 16+6 dayım yanliz yaklaşık 15 gündür şükür bulantilarim durdu ama 2 gündür yine başladı tamamen bitmesi gerekmiyormu yoksa arada olan sey mi kafama cok takdim
yigitalpinannesi40 Ben de 14+4 üm bitmişti bulantılarım ama yine başladı 😀 bu arada muğladan mısınız ?😊
Arzu_arslan Hayr kuzum ben 36+3 oldm hala sabahlar bulantim oluyor….kisiden kisiye deyisiyor….bazilarinda hic olmuyo mesela