Kızlar merhaba eminimki herkes bu dönemde nasıl beslenmesi gerektiğini biliyordur doktoruna soruyordur öğreniyordur ama daha hamileliğinin ilk aylarında olanlar neler yemesi gerektiğini bilmeyebilir. Yani neler yenmelidir ve o besinin alternatifi nedir..
Örnek veriyorum süt gerekli bi besindir içemeyen yoğurt yiyebilir gibi.. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 🎀🎀🎀