Arkadaşlar 6+2 haftalık gebeyim özellikle sol göğsüm çok sert birde egzema var krem sürerken içinde pütür pütür biseyler olduğunu hissediyorum. Ilk gebeliğim ve tecrübesizim sizinde bu şekilde oldu mu? Üstüne dahi yatamıyorum. Digeride hassas ama bu kadar değil. Şimdiden tesekkurler