ayazmoms41 ilk testlerimi bende sağlık ocağında yaptırdım doktorum sonuçları getir demişti çok anlayışlı gerçekten. Pandemi sürecinde sağlık ocağında test yapmıyorlar bizim bende pek gitmek istemedim açıkçası . Ebe de gelme deyip duruyor tetanozu bile kapıda vurdu sağlık ocağında ki ebe de çok tatlı ve dikkatli şansıma 🤲😂😂 suyun olduğunu düşünüyorsan eczanede satılıyormuş turnusol ped diye bişey ondan alıp bakabilirsin