Bsr1- doğum yapmadım ama su gelmesi şüphesiyle 1 gün orda kaldım doğumun olacağı yer tek kişilik tertemiz giriyodun odaya üstünü başını çıkarıp poşete koyuyosun önlük var onu giyiyosun banyosundan jakuzisine kadar var kocaman ferah bide sonra doğum servisine çıktım doğum yaptıktan sonra kalınan yere orda da tek kişilik odada kaldım orasıda aynı şekilde tertemiz ve dezenfekte ediyolar temizlik personelleri. Hemşiresinden doktoruna bana hiç kötü biri denk gelmedi sakin ve tatlılar doğuma oraya gideceğim 2 gün sonra 41 haftalık oluyorum doğuruncada yazarım yine 😘 refakatçisi vardı bu arada doğum yapmış bayanların ama doğum odasına o bölüme kimseyi almıyolar tabiki servise çıkardıklarında arıyolar yakınını işte eşyalarını getirin falan diyolardı bi bayan doğum yapmıştı duydum bende bi bayanında eşi girmiş serviste bebeğini gördü sevdi fotoğraf falan çekindi 10 dk durdu çıktı ben hemşirenin oturduğu yerin karşısındaki odada kaldığım için gördüm bunları