HGa bence şükretmelisin, nazar değdirceksin kendine maşallah de maşallah 😂 ne güzel işte iştahın açık can boğazdan gelir ye ye de burda bu haftalarda mide bulantısından bişey yiyemeyen o kadar anne var ki haline bu yüzden şükret çünkü inan bana mide bulantısı çekmek çok zor Allah yaşatmasın. İştahın yok, salak gibi oluyorsun, kolunu başını kaldıramıyorsun canın bir şey istemiyor, istese yiyemiyorsun kendini lavaboda buluyorsun tekrar o yüzden yaşatmasın maşallah de geç kiloyuda dert etme elbet verirsin.