iyi aksamlar hanimlar benim sayili gunlerim kaldi akintim 2-3 gundur yok yanibi bugun nokta kadar oldu az fazlasi yok yani çamasirim islak oluyo genelde ama oyle rahatsiz edici bi islakligi yok bebegimin hareketleride gayet iyi masallah sorum camasirimdaki islaklik suyum olsa bebegim bu kadar hareket edermi cumartesi gun kontrolum var cumartesiyi beklemeden gitsemmi arasammi bilemedim bi yardimci olun