Naren1 Nur6152 ben 12. Haftamda yaptırmıştım Allahın iZniyle bişey çıkmaz canım bende çok korkmuştum ama şükür iyi çıkmıştı
Naimeismail01 Nur6152 ben yaptırdım doktorum sana kalmış bişey dedi ister yaptır ister yaptırma dedi ama içimde bir kuşku olmasın diye yaptırdım şükür bişey çıkmadı sen içini ferah tut 🙏🏻
HGa Bende yaptırdım canım ikiliyi de dörtlüyü de yaptırdım çok şükür temiz çıktı ama gerçekten çok ciddi bir gerginlik .. kaç gün uykusuz kaldım ya bir şey çıkarsa diye yaptırmamayı bile düşündüm ama doktorum yapmalıyız deyince yapıldı 🙋🏻♀️
damlaege @Nur6152 Ben yaptırmadım canım şuan 38+4 haftalığım detaylı ultrasonda felan herşeyi normal gözüküyor dedi doktor yine de takdiri ilahi 🤲🏻❤️