Asliitncr Hanımlaar yaklasık 1Bucuk ay önce kürtaj oldum . 1 ay sonra adetimi oldum fakat 18 gün gecti sımdı tekrar oldum bu normalmi yasayan oldumu boyle bir durum🙏🏻 Tedirginim biraz😒
4114eb Asliitncr düzene 1 2 ay sonra giriyo canım bende 16 martta kürtaj oldum benimde kanamam çook uzun sürmüştü mesela rahim ve yumurtalık kontrollerinizi yaptırdınız mı
BegumIscanTunc Asliitncr kürtajdan Sonra ne kadar süre kanamanız oldu bende 14 mayısta kürtaj oldum ama öyle kanamam olmadı korkulacak bişey varmıdır acaba ?
Asliitncr 4114eb evet yaptırdım sorun yok demıstı doktorum ama ılk adetımde bıraz koyu sıyah ve camurumsuydu acaba o yuzdenmı tekrar oldum
BegumIscanTunc Asliitncr içim rahatladı şuan çok geçmiş olsun rabbim ilerisinde sağlıklı evlat nasip eder
4114eb Asliitncr değişebilir bilir kuzum ama muayene ol içine sinsin bende de uzun kanama yaptı mesela kiminde kan gelmemiş değişiyo demekki