Merhaba
Basari selime hanima gidiyorum ve memnunum.tanidigim baska insanlarda var selime hanima giden mesela gorumcm ve arkadasim onlarda cok memnun.zaten kadin asiri yogun cok talep aliyor.tavsiye ederim.henuz dogumla ilgili konusmadik 21. Haftamdayim ucret bilmiyorum