Merhaba hanımlar bu gün kontrole gittim riskli dönemden geçiyorum 10+2 haftalık hamileyim. Bu gün bebeğimin karın bölgesinde bi kitle tespit edildi ne olduğu henüz meçhul olabiliyor böyle 12haftaya kadar gitmesi lazım dedi ve beni genel taramaya yönlendirdi böyle bir durumla karşılaşan varmı o şişkinliğin veya kitlenin ne olduğunu çok merak ediyorum.