civcivimmm valla onu bilmiyorum ama daha bu hastalık ortada yokken bile Ocak ayında jokerin internet sitesinden bişey aldım 18 günde geldi hergün aradım kavga ettim ancak öyle, çağrı merkezine zaten ulaşmak kolay değil bişe izinsiz iletişim kurdular benimle defarlarca reklam mesajı gönderdiler zor sildirdim telefon numaramı, büyük konuşmiyim ama bir daha jokerin internet sitesinden asla alışveriş yapmayı düşünmüyorum açıp bakmıyorum bile