Ben de Ağrı-Patnos’ta öğretmenlik yapıyorum doğumum nasipse Ekim’e denk geliyo. Malum şartlardan Van’a gidemiyoruz da şu an en azından kafamda bi fikir oluşsun istiyorum :) bir kaç yerde de okudum Esra hanım hakkında memnuniyetleri. Siz de hayırlısıyla bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Hastane nasıl temiz mi peki? Doğum ücretlerini biliyor musunuz?