Merhaba bende 32+3 haftalığım 30 hastalıkken şiddetli kaşıntılar başladı özellikle el ve ayaklarımda karaciğer enzimlerinde yükselme var dediler açlık safra asidine bakılması istendi karaciğer ultrasonu istendi değerim yüksek çıktı reçetede tanı olarak geneli kolestazı teşhizi kondu.. çıldırıyordum kaşınmaktan ağlıyordum artık uykusuzluk bir yandan kaşıntı durmadan devam ediyor diğer yandan… ursofalk diye bir ilaç verdi doktorumla gün hiç bir işe yaramadı sonra ikinci gün hem ilaç alıp hem de Arko Classic krem sürdüm tüm vücuduma hala kaşıntım var ama eskisi gibi çıldırtan yok en azından günde 2-3 saat de olsa uyuyabiliyorum yarın sonum gösterecem Allah hepimize şifa versin inşallah geçmiş olsun