ZeynepTalas sona yaklaşmışsınız şişlikler normal, ben 31. Haftamdayım el ve ayaklarımda şişlikler başlamıştı hemen doktoruma danıştım beyaz unlu herşeyi ve şekeri kestim normale döndü şimdilik. Tabi istirahat ve egzersiz de çok önemli, uzun süre ayakta kalmamaya da dikkat etmelisiniz.