serpil8 yakkaşık 3 3.5 ay öksüeük çekmiş ve çeken biri olarak yazıyorum allahgg yardımcımız olsunn 😔 balgam desen hak getire ben antibiyotikte balgam söktürücüde kullandım hafiflesede tamamen geçmedi hamilelik reflüsü tetikliyomuş alerjik rinitimde var o geniz akıntısı yapıyo hepsi birbirini tetikliyo tek duam sağlıkla doğum yapabilmek bazen hiç geçmicekmiş hep böyle kalcakmışım gibi geliyo 😔