78 le kaldım.İlk doğumda 12 kilo aldım .eve geldiğimde 4..5 kilosu gitmişti. Ama benim iştahım bir açıldı görmeniz lazım. Yemek değil tatlı yiyordum paket paket . Sonra o doğuma giderkenki kiloma geri döndüm.yıllarca da hep 90 da kaldım. Yani doğurunca boğazınızı tutun benim yaptığımı yapmayın